• Dostawa

Wysyłka

Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych w zależności od rodzaju zamówionego towaru. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie przesyłki oraz jej dostawę. 

Ze względu na bezpieczeństwo, wygodę oraz czas realizacji polecamy wybór formy wysyłki – Kurier GLS lub Kurier DPD.

O szczegółach doręczenia Klient zostanie poinformowany w mailu informującym o wysłaniu zamówienia.

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej GLS należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki kurierskiej DPD należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://tracktrace.dpd.com.pl/

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki Poczty Polskiej należy wkleić numer listu przewozowego na stronie http://emonitoring.poczta-polska.pl/

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki Paczkomaty należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke

Aby sprawdzić etap doręczenia przesyłki Paczka w Ruchu należy wkleić numer listu przewozowego na stronie https://www.paczkawruchu.pl/sledz-paczke/

W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, poluzowanej folii, uszkodzenia taśm firmowych kompletność i stan należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków bądź uszkodzeń należy sporządzić protokół, który jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji. Kurier doręczający jest zobowiązany zaczekać czas niezbędny do sprawdzenia zawartości paczki.

W razie Twojej nieobecności kurier zostawi awizo i podejmie drugą próbę doręczenia. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia paczka wraca do Sklepu.

Metody płatności

  • Przelew PayU
  • Za pobraniem u kuriera
  • Przelew tradycyjny – dane do przelewu:

 

Nr konta 36 1020 4681 0000 1302 0080 1241

Tweeto-Logo-EV-1-(4).png